YOOlogin

Informació de la sortida
Pene Guilhemteste, des de la Mongie
Massís: Pirineu occidental: Aure, Louron
Itinerari creat per xaviseu el 14/04/2012 - Sortida creada per xaviseu el 14/04/2012
Índex: Informació bàsica Punts d'interès Informació de la sortida
  Per la ctra d'accés al coll de tourmalet D818, vessant aure
  1710 m. 2410 m.
  Anada i tornada Nord-est
  PD: Poc difícil, pendent < 45º.
  S3: Pendents moderats de com a màxim 35º.
  Mig dia
  1: Sense grans obstacles.
  IGN Neouvielle 1748ET
  Sortim del parking de la Mongie amb tendència sud-est seguint el teleski carriere, anem superant pendents mantingudes fins deixar els forapistes de la Mongie cap a cota 1900, d’aquí anirem orientantnos cap a sud-est per guanyar les zones de més pendent i endinsar-nos a la vall que puja cap al pic de 4 termes. Cap a cota 2100 aprox ens anerm orientant cap a oest per pendents mantingudes que ens deixen sense dificultat en una zona més planera a 2250mt, devant nostre tenirm una canal ampla a la part baixa i més estreta a la part superior que ens deixa a la carena de la Pene Guihemteste, la canal no supera els 35º,seguim carena direcció sud per assolir el cim. Baixem pel mateix itinerari, segons condicions farem la 2ona part de la canal i carena a peu
Punts d'interès de l'itinerari
Cercar localitat:
Inici d'itinerariInici d'itinerari Objectiu o fiObjectiu o fi PàrquingPàrquing RefugiRefugi
Informació de la sortida
La següent informació correspon a les dades bàsiques de la sortida que ha seleccionat. Sortida creada per xaviseu.
  06/04/2012 Cap problema
  El dia comença bò, cel clar però tal i com deia la meteo, cap a migdia neu i boira baixa
  1710
  La nit anterior no havia gelat i la neu estava pasta fins al terra, difícil d'esquiar i perillosa per lo pesada i molla que estava. La neu a cares nord està a 1700 mt, per sota s'ha de caminar, cares sud sense neu moltes vegades a més de 2300 mt
  Teníem la intenció d'anar al 4 termes que és el més alt i clàssic de la zona però vist l'estat de la neu i previsió meteo ens enfilem al Pene de Guilhemeteste que és molt més ràpid, d'altra banda la darrera part és dreta però es deixa fer a peu amb progressió penossa per lo fonda i pesada que està la neu. L'ascenció al 4 termes és una bona opció per aquesta zona i es pot fer fins molt avançada la temporada ja que es surt de força alt 1700.
Imatges i vídeos
La sortida conté els elements multimedia que es mostren a continuació:
Fer click sobre la imatge per ampliar-la en una nova pàgina.

zona sobre les pistes de la mongie

Comentaris de la sortida
Comentaris relacionats amb la sortida en concret, per comentaris sobre l'itinerari és millor comentar-ho a la pàgina principal de l'itinerari. Es permeten comentaris anònims.
* Escrigui les lletres i números de la imatge de la dreta al camp superior.